ursäkta frånvaron

min telefon är inlämnad på lagning för sista gången.. så jag e utan blogg appen mm vilket gör att ja inte kan va lika aktiv. :/ Hoppas på att få tillbaka min i veckan men de lär inte hända.
  
Annars e ja i full gång med träning, hemmet å jobb! Ska sakta ner i mitt arbete nu för att ja har en störig "huvudvärk" som gör att ja känner att ja måste pausa min vardag lite. tyvärr...  de kommer alltid ett hinder när man har full huggning! å de e så störigt.. typ, förkylning eller nåt annat. 
  men dehär är förhoppningsvis inget seriöst, men vila kan va bra ndå =) 
 
 
här är en liten kul sak med gymmet jag e på. 
 De registreras på deras hemsida hur mkt man tränar osv. skoj ju! 
Vet inte hur de e på andra ställen, kanske lika? kolla de ! det peppar en =) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0