snart helg!

Idag e de sista jobbdagen, sen tar jag helg ! För imorgon ska jag å Jonas iväg å köra skoter!!! hoppas ja iaf..De kanske inte e nå bra före å då e de ju bara onödiga pengar att åka iväg.. De kanske har vart den sämsta vintern nånsin här hemma. de går ju knappt köra över fjället mellan Gräftån å Arådalen, vilket vi gör varje påsk. Suck.. 
 
Iaf så har ja nyss slängt i mig frulle efter morgoncardio. götttt! Känns så bra att vara på banan, å ännu bättre att träna själv. Orkar inte gå på gymmet med massa folk.  Ja tycker de e skönt å köra själv, egen takt, inte behöva vänta på maskiner å att bara ha sig själv i centrum. De räcker med att de e flera andra på gymmet som kanske kör de man vill ha så man behöver ju inte köa fyra pers -.-  Å ja, de e ju skönt å va i sitt eget nu. 
 
stor del av min vardag är ju nu jobb å träning. Därför blir de kanske inte så mkt mer snack än så här.. men ska försöka inte snöa in på bar de ;) 
 
 
Igår vart jag iaf hembjuden på middag hos storebror å hans tjej angelina (även kallad Sven från å med nu). ja fick hemgjorda burgare som va super smaskens! De e också en bra grej (åter till träning)... jag går inte på nån diet eller så, så ja behöver inte tacka nej till sånt lyx som att bli hembjuden! fine, ja äter inte allt, å ja smäller inte i mig å hålller mig på en bra nivå av intag varje dag..  ett strikt matschema skulle inte vara hälsosamt för min del. 
förbjudet å ikke förbjudet kan inte finnas i min värld idag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0