måndagsångest, näe!

Ny dag, ny vecka å kanske början på ett nytt liv? för de har väl alla varje måndag. haha. 
 Har ni nånsin vart på ett gym en måndag? helt kasst.. Men denna måndag morgon va de inte alls mkt folk.. skumt! å sen när ja träna på kvällen va de inte heller super mkt, mer än en annan dag i veckan men lite för att va en måndag. 
  Körde iaf på ett ben å rumpa pass som gick as bra! Mina skinkor skakade medan ja körde å ja har gått upp två kg i vikt när ja kör benböj. tummen upp! 
Imorgon blir de bara morogn kondis då ja ska hem till mamma i valla efter jobbet. Jonas e ju bort å jobbar å ja känner mig så ensam när ja e hemma själv såhär mkt så ja ska känna mig lite värdefull å omtyckt igen så tänkte att mamma ska ge mig dom känslorna ;) Sen ska hon få massera mina armar också, för ja kan inte ens räta ut min högra arm helt! as skumt.. trodde bara de va träningsvärk först med de måste va nåt annat.
 
 
Har för övrigt tappat 3 kg sen ja kom hem från Tahiland vilket e lite över en månad sen. Hurray!
 
 
 
Idag så plocka Lovisa (min prktikant) ut mitt lösår på mig. Jag har haft de i tre veckor å de såg ut som skit i hårbottnen! inte alls bra.. de va stora tovor =(  Men lika bra va de, för imorgon blir de att färga håret för hela slanten! :D wei! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0