World Vitiligo Day

Idag är det World Vitiligo Day!
 En sjukdom ja bär på, i många år med hat men idag med stolthet.
 
 
 
Det är så många år ja gömt mig under kläder för ja skämts över mina fläckar, mest för att andra bryr sig så mycket, å de har påverkat att jag gör det. Men idag så tycker jag bara synd om människor som lägger ner så mycket energi på hur andra ser ut. Det borde vara någontin inom dom som de borta ta itu med, hoppas ni gör det å lägger er energi på det istället för på andra :)
 
ALLA ÄR VACKRA SOM DOM E. Å JA ÄLSKAR MINA FLÄCKAR.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tummen upp för dig! Du är verkligen en stark tjej! Hur funkar det med tatueringar förstörs bläcket utav vitiligo?

Svar: nä de gör de inte. färgerna blir klara å super fina :)
Sandra

2015-06-26 @ 13:12:04
Postat av: Tom

Tack för att du svarar! Jag vill så gärna oxå tatuera mig men varit lite rädd då jag har vitiligo så man inte sabbar tatueringen tack vare den skiten :) Säger det igen att jag vart riktigt glad när jag hittade din blogg för du har så jäkla rätt tänk, så du sprider verkligen kämparglöd till andra med denna sjukdom :)

Svar: va kul å höra!! ja kan höra ett inlägg om vitiligo å tatueringar :) lägga ut lite bilder åså :) har du mycket fläckar?
Sandra

2015-07-01 @ 07:50:45
Postat av: Tom

Jag såg det och det var bra :) det är kul med människor som är framåt och inte låter sig må dåligt över detta :)
Jag fick lite vitiligo för 13 år sedan och har gjort en tatuering på överarmen sedan dess och det var 9 år sedan.
Men jag ville ju fortsätta men jag blev lite rädd och orolig när underarmarna blev fläckig.
Då blev jag super glad när jag fick se dig och din blogg som har vitiligo och en massa snygga tatueringar :)

Svar: du har ingen egen blogg eller så? blir ju nyfiken på vem ja pratar med :) ja gjorde precis ett inlägg om tatueringar!!!
Sandra

2015-07-02 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0