boost ❤

Är hemma efter en helt underbar helg i Vårgårda. Dr har vart en sån jävla boost för mig å va där å träffa alla fina tjejer, ta del av Miss Retro Pinup Sweden å bara allt!  

Ja har inga omkring mig som har samma stil å livsstil som mig, så de va en riktig boost att få vara på plats å känna alla som "är som jag". 
Dehär har fått mig att hålla huvudet ännu högre så passa er, ja som redan höll huvudet högt å va självsäker kommer nu glänsa ännu mer!  

Här e lite bilder från helgen!  
Fotograf är Terry Mendoza fotograf på Retro photostudio.  Kläderna vi hade på finalen är från El bastardo. Vissa bilder är tagna av blandade fotografer på plats. 

❤ALLA BRUDAR ❤
Sirkku ⭐Louise ⭐Linda ⭐Evelina⭐Frida⭐Sandra ⭐ domare Kandi ⭐ Emilia ⭐ arrangör Anna Miranda ⭐ domare Sini ⭐ Alexandra ⭐
Tävlar om titeln Miss Lovley Legs på fredag kvällen. 


Vinnaren av Miss lovley legs 👑 Emilia 👑 


 
Vinnaren av titeln Miss Retro Pinup Sweden 2015 . 👑 Evelina 👑 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0