vitiligo & tatueringar

Jag har vitiligo & mycket tatueringar. Vissa på delar där ja har pigment men vissa är på ställen där ja e fläckig. 
 Jag har både färg tatueringar å black and Grey. Men mina färg tatueringar där ja har fläckar.. Alltså oh my god va snyggt de e!!!  
 Har en humla på habdleden som är helt underbar i färgen fortfarande.  Den gjirde jag när jag var 18, alltså för 6 år sedan! Å kolla!! Denhär togs nyss :) 

 jag orkar inte gå igenom alla mina tatueringar. Men vissa iaf :) 

 min sleeve har mycket mer liv i sig än va ja kan tycka många andra har. Vet inte om de e för att Oskar e grym på å tatuera, eller om de e för vitiligon, ja tror de e kombon ;) 

 På underarmen har ja texten doll. Där hade ja bara en fläck längst ner mot handen, som på armen med humlan. Men efter att ja gjort tatueringen så ploppa de fram lite vitiligo bakom den, som en skuggning. Ser ni de? De kanske vart en dålig bild. 

Men dehär e de bästa i alla fall!
 ja färg lade sleeven på vintern å va ibte ett dugg brun då,  typ så blek så fläckarna knappt syntes. 
 Men då ja nu e rätt brun, å tex i Thailand, så blir Färgerna lite grumliga. Men där samma motiv går över en fläck, så e färgen så klar å fin!! Tjecka!!!  

Så, om man inte e as kinkig så tycker ja man ska göra tatueringar när man har vitiligo, om man vill alltså! Å speciellt i färg :) super snyggt!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0