mår illa å ont i hjärtat.

Idag är de dagen ja ser min lilla bästa vän för sista gången. Min bästa vän Nalle. Min älskade hund. 
 Min fina älskade vovve som ja va så överlycklig att ja fick när ja skulle fylla 12. Min räddare i nöden! Min stora eviga kärlek som ja aldrig kommer kunna ersätta. Inte med samma kärlek å samma känslor. Han är å kommer alltid att vara världens bästa. 
 Denhär kommer vara så otroligt jobbigt, ja mår så illa å har så ont i hjärtat samtidigt som ja känner mig tom å känslolös.  


Men tack Nalle. Tack för att du kom in i mitt liv när ja va liten mobbad å behövde nån. Du behövde aldrig säga nåt men du fanns alltid där å ja ca alltid överlycklig efter ja kom hem från en skitdag i skolan. Förlåt för att ja ibland inte gick ut å lät dig kissa när ja kom hem, för att ja va en oansvarig skitunge. 
 Tack för att du gjorde saker som du inte fick, va i soffan å sova i sängen. Det var så otroligt mysigt å två av många favvoställen å mysplatser. 
 Tack för att du alltid vart beroende av familjen å alltid vela vart med, precis uppi en. 
Tack för att du va en liten mes som vi sa. Att du va lite smårädd för andra hundar å kröp upp bakom närmsta skydd; mig eller mamma. 

Tack för att du tagit emot så många känslor å burit dom åt mig. När man vart glad, ledsen, arg, hjärtekrossad, överlycklig å sjukt arg. 
 Din päls har fångat många tårar men ja tror aldrig den tagit så många som den kommer få idag. 

Ja älskar dig nallen, så sjukt mycket. Du är världens bästa vovve å ja kommer aldrig glömma dig. 


Kommentarer
Postat av: Tilda

Å nej! Jag lider med dig så mycket. Vilken underbar hund♡ förra året fick båda mina katter avlivas. Den ena pga. Ålder och den som var min var bara 4år men drabbades av akut sjukdom. Jag var i chok dagarna efter men man har dom ju alltid i hjärtat. Jag brukar säga att jag är matte till två katter här hos mig och två änglakatter. Jag skickar 1000 styrkekramar och tycker du är så stark. Lovar att tiden läker lite av smärtan men din bästa vän kommer ju alltid vara saknad. Har du tänkt på att det bara är riktiga djurvänner som
klarar det du ska göra, gör det bästa för djuret. Stor kram från Tilda

Svar: tack ❤
Sandra

2015-07-15 @ 09:16:30
URL: http://bloggenommigochdittodatt.blogg.se
Postat av: Lilly

Beklagar sorgen. <3

Svar: tack
Sandra

2015-07-15 @ 18:26:22
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0