jag känner mig mer ensam än hel.

Under den större delen av mitt å Jonas förhållande har vi vart ifrån varandra. 
 Första tiden jobbade han i Norge. Sen kom han hem å körde lastbil,  då fick vi mer tid med varandra. Sen jobbade han hemma i 6 månader men varierade natt å dag så då blev de inte så mycket, å efter det har han jobbat med ställningarna som vart en del här men mestadels borta. 

De suger. Ja tycker att de suger så extremt mkt. Ja känner mig mer å mer ensam, jag är ensam vardagskvällarna alla veckor. Nu när ja ligger i sängen,  på hans sida, känner jag mig ensam. 
 Jag känner mig mer ensam än hel. 

Jag försöker jobba så mycket jag kan för att inte vara själv, å träna på kvällarna så ja slipper sitta i min ensamhet å tröstäta. Vilket leder till att ja aldrig slappnar av. Huvudvärken slår till mitt i natten så ja vaknar av den. 

Thailands resan var så värdefull då man fick känna sig hel i en hel månad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0