hjälpmedel å mat

Tänkte berätta lite om hur mitt matintag oftast ser ut å vad jag håller mig till, samt va ja käkar för piller 💊 

Varje morgon när ja ska köra cardio tar ja en skopa aminosyra, ett koffeinpiller å ett piller som e för fettförbränningen. Dehär tar ja medan ja går upp till gymmet. Efter ett tag på ceosstrainern kan jag ibland ta ett till koffeinpiller så ja har uthållighet för löparbandet. 

Till frukost dricker jag citronvatten. Det gör jag i stort sätt till alla måltider. Om inte så her ja en skvätt äppelcidervinäger i mitt vatten. Även detta är bra för förbränningen. 
Jag tar även en kapsel omega 3 å en som ja inte minns va det heter, haha! De är i alla fall bra för lederna, mättnadskänsla å innehåller nyttiga fetter som e bra för kroppen. 
Jag försöker undvika mjölkprodukter. Så till min gröt tar jag 1msk cocosfett, har frukt eller bär i gröten och kryddar med kanel som även det är bra för förbränningen. 

Under resten av dagen äter jag frukt å grönt, kryddstark, proteinrikt å kalorisnålt.  Dricker mycket vatten för att rensa kroppen å hålla mig mätt. 

That's it tror jag. 


Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin blogg

Svar: man takkar!
Sandra

2015-04-14 @ 08:47:18
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0