Födelsedags killen <3

Gud vilken dålig tjej jag är som bara skriver om mig å douchebags idag när det är Jonas födelsedag!
Det är synd att jag redan för länge sen skrivit att han e Jonas, att ja har kille å visat vem han är, för annars hade det ju kunnat vara as spännande om ja kallat han typ J eller Mr.J eller bara ett hjärta -v- här i bloggen.. för de hade ju puschat mig mer till att bli en storbloggare. Damn.. 
 
I alla fall, där handlade det om mig igen. Haha typiskt.. Ja, Jonas, som min Mr.J nu heter,fyller 26 år idag!
Super mega gammal ju :S
 
Dagen började med att han fick kaffe å frukost på sängen. Å Paketet från mig vilket är en fotobok.  Jag har framkallat massvis av bilder sen vi träffades fram till nu, å gjort en fotobok. Inte beställt nån, för det tycker jag blir så opersonligt, så jag satt i salongen å klippte å klistra innan kunder, mellan kunder å efter jobbet. Men ja hann precis klart till igår ! Den vart super fin tycker jag.
 
 
 
ursäkta cam bilderna.. men min dator verkar inte vela ta emot bluetooth bilder :S weird.
 
 
 
Det har vart folk här å uppvaktat honom å gett han fina paket. Men ja måste få säga att min present var nog bäst i alla fall. (a) <-- de där är en ängel gubbe.
 
plus att jag gjorde en smörgåstårta samt en ricottaostcheesecake med blåbär :D Ja må nog avra superkvinnan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0