kära kusin

Idag är det tre år sedan min kusin Micke gick bort i leukemi. de e hemskt..
tre underbara pojkar sin fru miste en sån glädjespridare. även vi familj å vänner saknar honom såklart. fina micke!

jag älskar ju rosor, men en röd ros ska vara från sin kärlek, så micke fick en orange höst ros av mig, ett ljus & en röd blomma från kusin roger.




cancer är de värsta som finns, å de kan finnas utan att man vet om att de gör det! de e verkligen så sjukt.
idag, på tre års dagen, kontaktade ja cancerfonden för att jag, genom Salongen, vill starta en insamling till cancerfonden. det kommer funka så att man skickar ett sms eller sätter in gåvan på bankgiro nr. hoppas kunder å andra omkring kommer bidra. för framtidens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0