Helg!

sista jobbdagen sen helg :)
sitter å svettas för ja körde morgon cardio 20min 6a lutning å.6,5 hastighet på bandet. skööööööööönt!
nu ska ja smaska i mig en bananpannkaka å dricka kaffe :) äntligen lärt mig dricka de svart! 😀



ja vet att de e mkt träning mat mm som pågår just nu här. om man kollar tillbaka nåt år så e de vin sex öl hårdrock å annat skit ;D haha. men ja har insett att man kanske inte ska öppna upp sig för mkt om ALLT på internet såhär.. så ja håller mig lite i skinnet ;)


+ att ja åker ju till Thailand i jul så min vardag måste nu fyllas med bra mat å träning ;) en månad i bikini, så man vill ju se bra ut.eller ja, bättre ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0