VINTEEEER :D

vad e de med mig? 
 Har ja nå höstdepp x 1000 eller ?! de e för mörkt på morgonen, så nu sover ja ju inte ens med sovmasken! gosh.. då e det mörkt kan ja lova.
De som gladde mig idag, gladde, haha! ja iaf, de som gladde mig idag var att de ligger värsta snötäcket ute. Ja älskar snö. har alltid äskar snö. Jag går gärna ut nu å rullar mig i snön! wei :D 
Gräftåvallen, nu är de inte länge kvar tills vi kommer! Åh va kul å få vara där uppe å umgås med alla "idioter" som ja säger på ett snällt å skämtsamt sätt. Dom e inte idioter så som folk som e dum i huvet på riktigt. Äh. dom fattar. 
 
 
iaf. ja avbokade till å med min cellprovtagning för ja inte orkade kliva upp. Då e de fan nåt fel alltså. hehe, men nu e ja uppe, jag e pepp. Thailand e två månader bort å nu ska jag upp å gymma! 
 
Peppar till med lite vinterbilder medan ja känner koffeintabletterna bränna hål på magsäcken, urk.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0