Torsdag & fredag .

Torsdag; Jobbade lite i torsdags men fick en ganska så ledig dag ndå. Vi passade på att grilla lite lax å mysa med vin på balkongen. Senare tog jag cykeln, jonas longboarden, å drog till stan å drack öl :) Vi pausade på "våldtektsön" å drack en öl å cider. Fan va ja gillar att bara slappa runt, njuta å må gott!
  Väl inne i stan så gick vi på teaterträdgården. Där e de ju riktigt mysigt! Mica & Johan kom å gjorde oss sällskap å Amandus va med också. Vi snacka lite UFO;n å grejer. Ja tror fan på sånt ja!! gör ni?
 
 
 
Kolla va fin han e!, min Jonas. 
 
 
 
 
 
 
 
Fredag; Klev upp å tg hand om min vovve, käka mys frulle me smoothie & rostad macka i solen på altanen. Så himla skönt! =) Ja har de så bra nu hemma i Valla i mamma å pappas hus! Älskar såklart våran lägehet, men ja e ju husmänniska. så de e en frihet att va här! 
 
Ja jobbade litegrann å Jonas åkte till Oviken för att köra cross. 
  När ja jobar klart så fick ja agera chaffis åt min bror, han har sabbat sitt knä så han har en skena på hela benet å hoppar runt på kryckor... så han kan inte göra så mkt själv han.. he he he. 
  men de va iaf trevligt å få va lite med han! Våran storkusin Roger är här uppe nu också så ja fick träffa han lite, han ska bo hos Jocke hela helgen =) 
 
 
Kvällen tillbringades med trevligt folk hemma hos Olle (som fyllde år) & hans tjej Elin. 
 
När vi förfestat klart bar de av på Brunkullan krogen. Där e de så härligt" mycket folk å fint =) 
 
Medan Matilda väntade på en snubbe så stack vi å käka på kebaben. Ja e ju en tjej som alltid har cash, använder aldrig kortet, å ja har alltid påstått att på kebaben tar dom allt kontant svart. å JA de gör dom!!!
    igår när ja betala så slog hon inte ens in summan, bara öppna kassan å växlade å gav mig pengar. 
då sa ja; jag tar gärna kvitto.
då slog hon in summan i kassan, 79:- å sn slog hon felslag på de så de blev -79 också. å gav mig kvittot. 
Jag som har kassaapparat å kan sånthär satte mig å kolla kvittot å såg de där -79 som att dom skulle gjort ett felslag. Så ja gick fram å fråga å påstod att dom måste slagit in som felslag.. Hon i kassan vågade inte säga så mkt å ägaren vart mest sur på mig... han visste väl att ja hade rätt å kommit på dom ;) haha! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0