bebis inlägg

kör från telefonen nu så tyvärr kommer inga bilder.. måste ta å lämna in denhär...

iaf så e jag sjukt bebis sugen! de e nästan läskigt. men, får hålla mig undan det tills man har råd, tills Jonas vill å tills man rest lite å gjort saker man vill.
men jag e definitivt redo!

tänk vad mysigt å ha en liten knodd, att bara kunna vara hemma å sitta i soffan med den lilla varelsen som e skapad av oss två! en liten person som har våra gener å är en mini oss! ja tycker de e så imponerande.

men, räknar väl nåt år fram tills man får va me om det :(

Kommentarer
Postat av: Lilly

Heller att du väntar i ett år till än att du blir lämnad som jag blev. Nu känner jag ju inte din sambo va, men jag vet hur lätt det är att bli lämnad... Aldrig varit med om något som gör så ont i hela mitt liv faktsikt.

Svar: Ja verkligen! Ja skulle aldrig göra något sånt utan att Jonas vill. Skulle aldrig falla mig in! Å jag vet att ja själv skulle vela vänta egentligen, så man får lite mer i livet gjort :)
Sandra

2014-05-03 @ 13:21:34
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0