jag e inte död.

ursäkta min frånvaro, men har inte uppdaterat för de enda ja haft i min närhet har vart en telefon. Å de har ju visat sig att de inte e nån idé å skriva via den då de ndå inte kommer upp! Jävla skit alltså..
 
   I torsdags kväll åkte vi upp till gräftåvallen iaf! Där har mamma å pappa husvagn så vi brukar åka dit ibland för att må gott å köra skoter. 
 
Fredag morgon va de fint väder, men när vi kom upp på fjället var de inte lika fint. De va hårt å inte alls kul å köra, för lite snö vare å ! 
Så när vi kom tillbaka till vagnarna så vart de nån öl ute i kylan, å en moranisse! Sjukt gott. 
Blåbärssoppa, likör 43 & grädde. De blir till på Vårforum de! m-mmh! 
 
 
Denhär gången hade ja me mig kameran å! de e så kul å fota sånthär tycker ja! 
i sommmar ska ja lätt fota cross åså. 

Här e iaf Jonas! 
 
 
tänkte att ja slänger in mer bilder sen =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0