söndag, vilodag, å gymdag!

då va denna vecka slut.. Jag e elak om ja säger att gårdagens kväll var värdelös, men de va riktigt tråkigt. Eller ja, jag hade väl trevligt med mina kompisar, men jag va helt slut i kroppen å ville bara sova å ta de lugnt. Men de vart nån öl, bara på hemmaplan dock, å sen vart de käk på max. Bra avslut va? urk va smällfet , bokstavligen, man kände sig efter! 
 
Men nu kommer en ny vecka, med nya tag! Jobb, träning, hänga me kompisar å temys i soffan om kvällarna framför serien man kollar på. Härliga härliga höst! 
& de får mig å tänka på!! Idag ska jag välja ut på mia facebook vem som ska vinna en färgning med 30% rabatt! KUL! 
 
 
 
myten om att inte träna dagen efter (ja är inte alls bakis å va inte ett dugg full igår) är till för att brytas. Skyll inte på att du e bakis för de e bättre å träna än inte alls. De e bara en av alla bortförklarningar du använder. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0