Stumpaaaaan

När som helst nu kommer mamma in i salongen med lunch till mig. Vad bortskämd man är! Å ja älskart...! 

Härom dan så prata vi om en tjej som ja vet bor ensam i en lägenhet här mitt i stan, som kostar 14000 i månaden å de betalar hennes mamma medan hon är 20 å arbetslös!!!! 
De mamma å pappa sa då va; men va!!? Finns de en som e mer bortskämd än du?! 

Haha ;) 

När ja å mamma käkat ska ja städa lite till, sen dra till Lugnvik å klippa en gubbe. Sen kommer fin-kusin-caffis å hämtar mig så ska vi leka, laga mat, pyssla å kolla på film <3

Kommentarer
Postat av: Lilly

Japp jag designar själv,men det är inte alltid jag kan allt. Trodde texten skulle flytta sig av sig själv om jag gjorde bloggen bredare men det gjorde den ju inte. xD

Jag köper inte på Rapunzel of Sweden som alla andra bloggare gör,utan hittar billigare på fyndiq.se. :D

Svar: Då ska ja kolla där! :)
Ja illa också kunna designa bloggen själv -.-
Sandra

2013-10-07 @ 12:33:56
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0