fml.

kan inte somna!!! snorar så ja vill bara dra av näsan på kudden istället för att vända mig om varannan minut å snyta mig. Suck.  Snacka med en kund härom dagen om förkylningarna som man får här inpå hösten å båda vi hade klarat oss. MY ASS!!! ja fick de bara för att vi prata om de. blä. 
 
Imorgon har ja bara sena kunder iaf så ja kan nog överleva. Skulle dock börja träna på riktigt men men.. de e väl bara därför man ska bli sjuk? så e de typ alltid. 
 
ja va hos Sandra tidigare idag å snacka lite. Hon ska va min PT nu ett tag framöver å hjälpa mig med mat å träning. De ska bli skit kul! va ju pepp för de, å förvarna henne i morse om att ja börja bli sjuk då. Så slog de till reält nurå.. Men kommer komma igång iaf!! 
 
Nu ska ja snyta mig å snurra runt å sova. typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0