Punkt punkt punkt.

Iritationen bara brinner i min kropp. Kroppen jag bara vill kapa av. Byta ut alla jävla delar. Fy fan va ja e sur nu. Börjar fan gråta när som hälst, fitt liv.

Skulle ut å köra skoter. Nä men då skulle ju pappa med så jag får ÅKA?!!?! Åka skoter e till för gamlingar eller tråkiga jävla par där tjejen ser ett nöje i att sitta bak på?, lättroad isf, för de e så jävla tråkigt. PLUS att ja kan inte åka skoter för mina jävla höfter. De går inte, helt jävla omöjligt.

Har ju haft problem med dom så länge ja kan minnas, så att sitta bak på en stel skoter i massa jävla gupp å spänna sig i slå i å massa skit. Inte en hit.

Nä så klev väl sur å förbannad av å gick hem.
Stängt i. Mig i husvagnen å tänker ligga här som en trotsig tonåring tills ja får köra. De e as fint väder men vafan ska ja höra då? Ta längdskidorna på en tur?! Haha glöm de. Jag är här för att köra skoter å då ska ja göra de också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0