FRUSTRERANDE!

en liten funderare från mig;

Kan nån kicka mitt ass så jag movar lite på de?
Kan ju inte bli smal av att äta å bara sitta på röven min...?
må ju röra på mig om ja inte får spy!

nä, nu e ja deppig. arg. irriterad å massa jävla neger bajs skit.
Alltså, vet ni hur frustrerande det är att ha problem?
Nu menar ja inte som mitt ät beteende, utan att jag inte kan bli brun!
jag har ju fan långa ben, som skulle vara så jääävla fina om dom va bruna på sommarn.

MEN IKKE! NEJ NEJ FAN ELLER. här ska man va fläckig överallt.
över jävla allt.
Kan nån ge mig lite pigment? kan nån ge mig nååååååååt så jag blir nöjd?
Å pattar också medans ni håller på.

Fy fan jävla skit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0