TIIIPS!

Jag har vart där, å ja kommer dit nu innan vintern när de e så jävla mörkt.. Man orkar inte gå å träna!
Därför ska ni köpa en en såndär yoga matta, en boll-jävel, hantlar & en såntdär snöre.
Finns ju andra saker å såklart.
MEN iaf! Om man har de så ere bara å slänga sig på golvet å köra! :O
Kolla internet efter övningar å skit.
Klart att man har tillgång till mer saker på gymmet, men de finns såååå mycket man kan göra hemma.
Å istället för att dra på gymmet 3 gånger i veckan å köra väästa passet så kan man ju köra lite saker hit å dit varje dag hemma! 

woopwoop, å ingen ångest för lathet!
Å vem vill inte få såna muskler som jag har lixxom?! h-h-h-h-huuulkeeeen!





NUUU ska jag sova, ta vara på natten å sovmorgonen.
Imorrn blir man så klart i stan på lektion, samma hela veckan ut :) skönt som fan!

Kommentarer
Postat av: maria

du har på dig mitt snygga linne ser jag ;)

2011-11-22 @ 22:43:12
URL: http://ahljomalind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0