uttråkad less & glad tjej

Jaa-ni. Jag kommer va helt död å uttråkad nu fram till elva.
Ska åka till tåget för att dra vidare till Sthlm. Min kamera hann ja inte få heller. Men den kan man ju få på posten så.
Sen så har ja ingen film på datorn, min ipod e död å jag har inga gratis sms heller.
Snacka om att ja kommer vara en sur tjej om jag inte får ligga när jag kommer fram.
Jag har ett tag nu letat efter ett armband som man alltid hade när man va liten. Såg en kille som hade sånt så ja börja leta som fan. Då så hade Hossein på sig ett sånt igår!! Jag ba; VART HARU KÖPT DE?! så hade fått de av en kompis. SÅ FICK JAG DE!
I LOVE IT!
nån som vet vart man kan köpa dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0