ute kväll blev inne kväll

Skulle ut med mathias jimmy x2 & André. men drog istället hem till denize för att käka räkor med henne å mamma rosie. Vi hade det mysigt! Snackade skit & kollade på desperate houswifes.
Tänkte lägga mig direkt när jag kom hem. Men det jag möttes av i vardagsrummet gjorde att ja fick vara vaken å gå upp i speed i åtminstånde 30 min till. Ölburkar överallt, tallrikar å stekpannor odiskade. handdukar liggandes & bara en unken lukt jag INTe kan stå ut med. Nu e jag galen, less å förbannad.
Inte konstigt att jag känner mig så smutsig å BLÄ när det är smutsigt och BLÄÄÄ hemma hos oss?!
Om de inte blir ändring på det SNARAST så åker jag hem till norrland. Där är det jag som hjälper till, här är det inte så. Här är det jag som gör allt, och kan få hjälp om jag har tur.
GAAAAAAAAH!
så uppblåst å jävlig känner jag mig nu.
PLUS att en fin skjorta jag gav till mathias låg över en stol, så ja tog upp den å den va lite blöt typ.. så ja tänkte; Snälla, säg inte att du svettats så mycket???!? å då måste man ju, för nyfikenhetens skull, sniffa lite på den. men då är de bira? Varför är det bira på en skjorta som han har haft på sig? E de nån som e omogen nog å hälla öl på han.
NÄÄ. nu kommer inte ja kunna sova inatt för att ja e så irreterad.
Å om ni mathias & jimmy har partat så dom blir bakis, så har dom förstört morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0