FEST I GAMLA STAN!

nu har jag tagit mig hem. Å snåljåpen jag som förfalskar mina SL-biljetter ganska ofta vart tagen då på bussen.
Suck, - 1000 kr nu innan man ska till Göteborg, inte de roligaste om ja får säga det själv.
Jag å denize har BARA slappat idag. käkat mat kolla tv & målat naglarna. Egentligen borde jag ha vart hemma å städat en massa för imorgon kommer svärmor. Å ni vet, då ska de ju va skinande rent. (inte för att vi bryr oss om de men...) Vi e rockers, vi kan bo i en kloak om det ska vara så.
Gårdagen började iaf med att vi shotade lite, lite för mycket. En liter sprit kanske? Banan smak, kola smak å massa gottis som va ihop mixat. satt i myskläder å ba snacka skit. Sen tog vi oss ner till bussen mot stan. Hamna i gamla stan å vart bjussad på öl heeela kvällen! UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0