...

totally dead. Fyfan va jag e less på att må som en bajskorv dagen efter. Men den skiten får man väl leva med. "ha-ha" vad jag e rolig. Bajskorv - skiten. Aja shit the same. Som tur e så åkte jag hem med denize å jimmy igår. BRA DE. För de finns inge bättre än att vakna hemma. De e fan the shit.
Direkt när ja hade kommit hem igår så lämna ja mina grejer å gick ner på 7 eleven. Där köpte jag chips & ostkrokap, å antagligen godis eftersom det står en godispåse breve sängen. ;)
men jag har bara hällt upp chipsen å krokarna, men inte rört dom. tss mes bajjan.
Nu ska jag dricka mer vatten å rycka upp mig lite. Sen åker jag hem till Denize. Malin ska komma :D
Btw..hahahah detta är läsvärt!!--->
Mathias åkte ju inte med hem igår utan stannade  å parta på i Bålsta. Så när ja kom hem så snacka vi lite å han saknade verkligen mig. Så fråga han ba; har du fått mitt mms?!
Men de hade jag ju inte så han vart typ lite ledsen för han ville verkligen att jag skulle se! Efter att han försökt skicka några gånger så berätta han vad det var.. Han hade plockat blommor till mig som han ville att jag skulle se. ÅÅ va gullgt tyckte jag, men sen när ja fråga vad de va för blommor så sa han;
Jag vet inte. Jag va  i nåns rabatt å plocka dom. dom är jätte fina! jag ville att du skulle ha dom.
Till slut så fick jag bilden. Å de va inte lite blommor han hade knyckt av nån stackare!haha
Söt mathias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0