Död, hur ofta ska jag få känna den känslan?

tja tja bloggen!!  sitter hääj hos denize lixxxoom.

E fan död idag. Sjukt bakis. ont i hela kroppen å äter som ett as. Magen är botten lös :D
Hamnade på After i Gamlastan igår. det var partajj! Träffade två killar som vart fett impad på att jag satt å rapa som en man. åså fick vi öl på öl på öl. Sjukt snällt! Gratisfylla ;) Shotade hb hemma också. De brännde gött i magen.
Träffa några män uteanför puben vid denize & fick en lössnus av han. Asså snacka, WHAT A MAN jag är! Gött.
jag har tyvär inga bilder just nu som ja kan lägga upp. Dom har ja på mobilen så bilderna får ni se när jag kommer hem, om jag kommer hem.

Var ju bakis igår med. Men galenpanna dom denize är kom på att de skulle vara partajj igen.
Och klart man festar då?!!?! Efter lite mat så vart man ju som ny igen. Men idag e ja tveksam på om man kan bli hel.. Uhhh =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0