Dax för min walk!

Ska ut på min prommenix alderles strax. Denize kunde inte följa med för hon håller på med fixx inför morgondagen. Berättar senare om vad vi ska göra imorgon! e ju midsommar då... :)
Så jag ska ut själv, eller om min man följer med. Men det tror jag inte (latmask som han e)
Tänkte först att ja skulle gå på bandet som vi har hemma. men de e bara för nödsituationer tycker jag. Å nu kan jag ju ndå gå i haga så då gör jag det.
Ska få till över mina 10 000 steg idag med. Men tror inte jag kommer de.(i mobilens siffror iaf) För jag har kutat hem två gånger idag  & till tre olika matställen samt en korvmojj utan att ha mobilen med mig. Så i min kropp blir det över 10 000, men i mobilen blir det nog mindre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0