Sur nu, idag med!

Blir så arg. Jag hade jobbat ihop 1000 kr. Hade 300 hos denize för att inte göra av med dom. Men jag skulle fan lagt dit resten också.
Första hunkan gick till käk, mathias låna en hunka, jag köpte ett 6pack folle & 80 kr inträde på STOCKHOLMS SÄMSTA KROG för ja trodde de skulle vara värt de. Ikke, så sjukt jääävla tråkigt.
Det tror jag är de värsta. Att lägga lixxom pengar på något som e så sjukt tråkigt. Å nu när man behöver pengar... SUCK. mannen min har inga pnegar heller. Båda vi är slösare, vilket svider i slutet.

Jag har iaf mina 300 hos denize & 100 kr i plånkan. 49kr på kortet.

Fan va ja älskar att skryta över mina inkomster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0