OLLE LURA MIG!

för de första.. när jag fick sms från en Olle igår som ville att ja skulle komma å hälsa på så trodde jag att det skulle vara nån Olle med snopp! men ikke, det var min kvinnliga kompis olle (olivia) med jätte rattarna!
Pinigt...  har ju tatt på mig fett sexiga underkläder idag bara för mitt möte med olle. aja, hon kanske också gillar dom!

klart jag vart glad för att de va en annan Olle, för ja har ju saknat henne. Men när jag träffar henne så har hon lurat mig IGEN! inget mys här inte.. utan här ska man hjälpa na att flytta in i sin lägenhet! 
Snacka om slavarbete.. Svårt att hyra in en flyttfirma?!?!?

Kommentarer
Postat av: olivia

puss!

2011-07-20 @ 18:38:18
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0