Kille vs Tjej



Jag räcker upp min hand att ja gillar de båda könen. Men de e ingen förvånad över att ja säger tror ja.
Ja kan lätt tänka mig att ha ett förhållande med en tjej, bara kärleken finns där såklart. Men nu har jag ju min kille, men om ja inte hade haft han så lovar ja att jag skulle nog kära ner mig i en tjej. (e ju redan lite små förtjust i vilja, hihi) Ja iaf..

Kvinnor är så mycket vackrare än män! de e true.
Formerna, mjukheten och berörningen hos en kvinna är så sällsynt!
De e verkligen inget som nån kille i världen har.
De kan ja lova! De finns ingen kille som kan va så vacker & underbar som en tjej.

Ja menar, tjecka.
en kvinno kropp e så mycket snyggare än en man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0