förlåt mina hjärtan!

jag har varit sämst på att updatera, jag vet! Men idag har jag lixxom haft en Denize&Sandra dag, som alla andra dagar på mitt lov ;)
Morötter, film & aioli.  Jag får inte nog! kan nog leva på aioli.
vi färgade ögonbryn & fransar, samt gjorde vi en ansiktsmask å lekte med min haka!
Den filmen dyker upp något senare.   Sen kollade vi på filmer sen förra sommaren som INTE får komma upp på varken internet eller bloggen, inte alls! VERKLIGEN INTE.
Runt 8 åkte vi till Fridhelmsplan å kollade på stand up. Vissa va bara sååå pinsamma å vissa va as kul. Älskar när utlänska gör narr av sig själv! De e så sjukt kul. Som en kines ba;
Min pappa kallar mig Ford. Jag är påtänkt i Sverige men made in china. Sen kallar han min syster för SAAB. Hon såldes nyss till nån rik affärsman.  hahahaha
kan verkligen tipsa om de! :D
(tycker de e så sjukt drygt att kolla min blogg ibland. Den gör inte mellanslag när jag vill, alltså hoppar rader. Jag har mailat blogg.se om detta för ajg ser ju att de e fett jobbigt att läsa om det inte e stycke indelning. hoppas dom gör något åt det....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0