ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG!

fyfaaan vilken underbar trip dehär vart! jag e helt slut..oj oj OJ! Men jag vill tillbaka. jag vill tillbaka NU!
Denize, vin, skåningar, andra människor & hårdrock! Det har vart den bästa tripen i mitt liv! (hittills)
Det var inte sista gången iaf.
Slänger upp lite bilder från kameran nu vetja. Lägger upp dag för dag så de inte blir sån bild bomb. KABOOM!
ticet keeper. Drar oss mot tåget ner till GÖTET!
Denize e fett nöjd med vårt fina tält!
6 l av våra 12!
Kim och jag. (men ooot me däj dåååe!)
De e de nda från torsdags. Suck. Vi satt me våra grannar som va trevliga skåningar & två till från östersund. Vad e oddsen lixxom? Att han till å me gick i samma skola som oss. ojoj.
De vart rock n roll all night, bada & skeda med Denize.
UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0