USH BLÄ OCH FY BAJJAN!

komihåg hur stora muskler jag har nu, å titta sen om nån månad.
Nu ska jag inte satsa på att va smalast, nu ska jag satsa på att va BIFFIGAST!!
okej skämt å sido.
Jag tycker de e tråkigt att slutat behandlingen för jag vet att ja kommer bli mindre trygg utan att ha de lilla extra att göra en gång i veckan, (prata om mig själv alltså).
okej skämt å sido igen, eller ne..
AJA. jag tycker iaf att det e tråkigt och jag är inte stolt över mig själv som lyckats med detta.
i första hand var jag ju inte där för min skull, men till slut insåg ja väl att de va bäst å lära sig av de.
IAF. nu ska jag sova med mina mörka monster & ångest, panik attacker.
som kan man inte få bort via en behandling iaf, så en liten grejj fick ja behålla.. för nyckelbenen fick ja ge tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0