UR MIN DAGBOK

20/1 2005
Tjoooobreee! Idag tog jag hål i näsan, de vart snyggt! :D
Imorgon ska jag va me Isak. Han e så underbar. min lilla kille!
han som tog hålet på min näsa va asa fin!=D han log värsta mycket å va sååå perfekt!
20/1 2006
Hej!
jag är ju tesammans med Tobbe Bredin. Men fuck him! Han snacka me nån jävla Pernilla på telen, jag tycker att hon e en fjortis. sen challade han de till henne, sen adda hon mig på msn och tönta sig. Ba, älskar dig Tobias Bredin åså. Fittan kan dra åt helvete. En omogen liten fitta som jag skulle vela döda personligen.
Johan är dum i huvudet oxå. Denize är ju tesammans med han och han e cp å skriver älskling mm till andra. Jag har lovat Denize att jag ska slå johan och jag har lovat att jag personligen ska åka till ås och snacka med dom dära sandra och jossan som stöter på johan. Dom som förstört för min ängel och hennes djävul!
Älskar dig Denize.
Tobias- walla, du e tokig!
pernilla- fitta!
sandra-FITTA
jossan-FITTA
Tänk på att de e denhär snygga tjejen som skrivit allt!

Kommentarer
Postat av: denize

HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA JAG DÖÖÖÖRR HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

2011-01-20 @ 19:59:01
URL: http://denizevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0