OMG JAG E SÅ BRA! JAG JAG JAG JAG!

Fick hem ett brev idag där jag skulle kryssa i massa frågor om mitt spyande.
Skickade tillbaka de å antar att ja kommer få flera.
Btw, ganska många av er vet att jag är ett väldigt stort ego.Förstår inte hur allt ego får plats i mig..
Iaf så bytte jag sms signal på telefonen idag till en där jag säger "fyfan vad jag älskar mig själv, PUSS".
Ni borde testa liknande, man blir riktigt glá å egot höjjs till 1000!
Men det finns andra saker jag e beroende av än just mig själv! Jag lovar..
Body Lotion. asså, feel my skin! jag e mjuk som en bebis. Smörjer mig morgon å kväll.
Fixxa mina naglar. Jag har gjort det flera gånger på en vecka nu! Jag vet inte om jag måste göra om för att jag e kass, eller för att de e kul att ändra.
Btw så tycker jag att de e riktigt dyrt med stenar osv till naglarna. men jag köper mina på hobbyaffärer! De kanske kostar 30kr för en påse med olika färger och storlekar. Eller så kanske de va 70, minns inte.
Frukt. Javisst, ja har alltid älskat frukt. Men nu e jag helt galen i de!
I morse ryckte ja med mig en påse vindruvor, käka ananas å äpple till lunch.morot på skolan, äpple och ett plommon på tåget hem å nu käkar jag lättfil med äååle & banan.
Nog om de, mer om mig.
Jag känner mig så jäääävla frääääsh nu!
nytränad, ny duschad, smord, ny fixxade naglar å ätit gott å nyttigt.
I DIE!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Älskar frukt! :D

2011-01-17 @ 20:49:35
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: iingriiid

ååh är vanilla alyssa ashley-body lotionen bra!? parfymen är ju underbar iallafall

2011-01-17 @ 21:12:48
URL: http://groovus-maximus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0