monica -v- jay

Kom upp en reklam på spotify om jay så klickade jag mig in på den. Så hade en tjej kommenterat detta på den reklmen, till Jay.
Monica - aså du är bäst på att sjunga jag är 9 år och svimar varge gång jag ser dig på bild :)
var det minnah eller du som vann idål jag hejade på dig hela tiden tilslut så börja jag spy för jag inte får träffa dig eller få gå på idål live jag börja grinna för du är BÄST på att sjunga min kompis felizia hon vill döda sig själv för hon inte inte har din autograf vet du mit rum är fullt med bilder på dig sen har jag en CD när du sjunger maser med låta jag kan inte andas när jag lyssnar på de snäla kan jag få ditt mobil nummer PLEES jag kan inte leva utan dig
aså du är bäst på att sjunga .
Vad ska man säga?
Lycka till monica :)

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Haha neej, stackars Monica!

2011-01-09 @ 13:49:28
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0