ME, MY SELFE, AND I

I ett år och en dag har jag gått i behandling hos den underbara människan Ann. Å nu är det över. Hon har inget mer att ge mig och jag kan inte göra mer framsteg, har inte gjort det på månader nu.
Men jag är i alla fall sjukt nöjd med all den tid jag haft med henne.
jag låg på ett sjukt lågt BMI för min långa å breda kropp när jag först kom dit.
jag spydde minst 3 gånger per dag, ibland var det upp mot 5-6 gånger.
jag var deprimerad, lyssnade aldrig på vad andra sa utan var mer insatt i mina tankar om hur jag skulle äta, träna, mm.  Nu har jag kommit så långt att jag vet hur man ska göra & inte göra. Vad jag ska äta, och att det inte finns något som heter "inte okej att äta".
Fick med mig ett lass med matdagböcker hem. allt jag ser på dom e noveller om hur mycket jag åt på dagarna och x x x x x x x x x x, ja.. bara en massa x. (x stod för att man hade spytt, hetsätit eller laxerat)
Nu ska jag köra på mitt liv så gott de går.
a, jag e ju snygg som ja e!

Kommentarer
Postat av: Denize

du är sjukt duktig :) <3

2011-01-12 @ 21:30:11
URL: http://denizevonwalden.blogg.se/
Postat av: Malin

Älskar dig !du är verkligen stark <3

2011-01-13 @ 05:58:38
Postat av: pimpXprincess

Fan vad skönt att du lyckats ta dig ur det!

2011-01-13 @ 13:36:00
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0