GOD NYTT ÅR

party party party.
idag har ja bara legat framför tv:n. eller a, jag har städat en heeel del också.
i morse mådde ja bra, kanske var för att ja fortfarande var full, men nu e jag bakis som fan.
Jag vill inte röra på mig...blöö!
Iaf, jag å Olle åkte till väsby för att hälsa på denize. Vi väntade på att hon skulle sluta så vi gick å pilla på nästan varje plagg i butiken. Åså köpte jag ett par tights på new yorker, militär med fickor. schnüggt.
När vi kom hem fick vi gå å handla eftersom att pizzerian inte va öppen =( Å DÅ KLAPPA JAG TVÅ MOPSAR.
Nachos till middag, spy skämt, kos minnen, skitsnack, vin,öl,skumpa mm.
Vi sminka oss å lyssna på musik, lekte lekar, spillde vin å trixxade.
Drog oss till Mathias å festade där. de va kul me lite mer folk. Men dock spårade allt som vanligt.
JAG ÄR EN ATTENTIONWHORE. oh yes i am... Så jag och mathias har bestämt oss för att inte dricka tillsammans på ett tag. eeehehehe.
TACK alla för igår iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0