#1

Nu har jag slutfört min första träning för denna kategori.
Eftersom att min mamma e så slö så vart de ingen lång träning ;)
Nerå, men vi har ju en hund att ta hand om..... Nog med bortförklaringar.
Jag värmde iaf upp med att ro 1500 meter, min röv håller alltså just nu på att låssna.
Jag brukar inte bestämma så mycket vad jag ska göra,uten bara träna. Men nu har jag iaf lagt upp min träning såhär:
jag ska träna tre gånger i veckan, som min behandlare sagt.
dag 1 (idag): Ben & mage
dag 2: armar rygg & mage
dag 3: pass
Jag tror det e rimligt att dela upp träningen så. Fast kanske inte gör precis den ordningen. Nästa gång kan jag lika gärna köra på pass. Vi får la se!
Nu ska jag och min svettiga sexiga kropp hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0