UÄÄÄÄÄK!

PANIK inför torsdag.
Ska på badet med mesta delen av skolan..  har inte vart med på bad med skolan ofta förr, men eftersom jag e så vuxen å mogen nu så ska jag fan med! Men jag har ndå panik.
Jag gillar inte precis de ja ser när jag har underkläder/badkläder.
Tur att man håller sig i vattnet lixxom...
Iaf, ni vet ju att ja har en hudsjukdom också, å de gör inte saken bättre. Jag har därför nu stått å sprayat brun spray på hela mig typ! Spec benen, hoppas de inte ser allt för fejk ut.
Nu ska ja svälta å träna så kanske jag e as hot på torsdag. HAHA
*tummen ner*

Kommentarer
Postat av: olivia

du är världens finaste bajjaaaan

2011-02-09 @ 09:39:35
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0