Skola, fuck.

tveksam för morgondagen.
Börjar halv 9 efter en evighet med sömn mellan tidigast 23.30 till tidigast 09.30.
Men inatt, tvinga sig i säng runt 22 & upp innan 06.

Å tyvär så somnade jag nyss i typ lite mer än en timma. Stupid girl!
Fett kul, vakna å hade missat samtal från mamma & ett sms där det stod "vart är du?"
Pappa hade alltså gått upp till mitt rum för att säga något till mig, men jag va inte där. Dom började ringa & ropa men nono, ingen Bajjan.
Men då hade mamma gått upp å kollat igen å kikat lite närmre å såg mitt kalufs sticka upp ur täcket.

Snacka om lättnad för lilla livrädda mammsen! ♥


Aja, det blir en tur med Rosa & Ida till skolan imorgon iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0