hej & förlåt igen.

de känns som att alla mina senaste inlägg handlat om att be om förlåtelse för aMen t ja inte bloggar.
Men här in greece finns e ju annat att göra än att sittta vi datorn! Plus att internet suger ju.

 Det har iaf blivit en hel del öl sprit cider & shots!! 
   Mer ska de bli! Just nu sitter jag med min andra öl efter en gin & tonic också! Mmmh mitt liv ♥

 




snabbast att laddda upp miniatyrer just nu, så kör på de!
Men kommer hem på lördag så då kommer mera bilder! ;;;)



Nu ikväll ska vi parta! för de e sista natten med gänget. Dom vi hängt med åker hem imorgon :(
Men men, kanske överlever ;)
Folk har ju sätt hur jag & denize partar så de lär ju va folk som hänger efter oss ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0