Drar å nakenbadar!

snart e de slut på gnället här i bloggen om hur mycket jag saknar mathias.
Men det måste ni väl förstå att ja måste hålla på me ett tag?! Ja menar, 4 år är ju inget man bara säger
"jahapp hejdå" åt. 

Det jag ska ha ont i hjärtat över idag är att det är den 10/8. Alltså skulle de vart 4 år & 4 månader idag.
Om vi vart ett par så hade vi inte ens tänkt på de, kanske bara sagt "Nämen idag e de den 10 e :) "
Men idag är det jobbigare för mig just eftersom jag kan inte le med han å bara säga nämen!

Nog om de, för idag..

Jag har nyss duschat för jag ska bort till Grytan & bada tunna med en massa tjejer. Nakna tjejer.
Nakna svettiga tjejer.
haha nu får jag ge mig ;) Men a, vi ska bada tunna & snacka skit! fyfan va mysigt.
Å de behövs verkligen när de nu e så jävla kyligt ute.


See u later, allagejter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0