YESTERDAY

Ja kom te Mathias runt 8 kanske, fixxa till me lite å förade me bira å lekar.
Vi drog te rocks, en rock krog nånstans. De va nice, men jag sökte bara bråk me folk, suck.
en tjj frågade andré varför han hade en sjal i fickan å han hade inget bra svar på de å bruden som frågade såg så uppkäftig ut så jag gick fram te na å peta på hennes tröja å sa;
vafan har du på dig den här för då?
- jo. för jag tycker den e snygg. svarade hon då.
Ja dåså, han tycker att de e snyggt med en sjal i fickan. Att du äns orkar starta en diskussion om en sjal i en ficka?
Så bitchade jag iväg...
Sen kom de ut en brud som stog å kolla på mig, så ja ba; What the fuck is your name?
Så blängde hon bara på mig, å ja ba; va e problemet?
Du verkar så jävla uppkäftig svara hon.
Dock har ja ingen förklaring till ne, men tillslut satt vi å snacka å kramades å var BÄSTISAAAJ!.
Not, men trevli va hon.
Sen vart de tunnelbanan hem, å ja la me på en gång. Fast somna inte på ett tag pga hostan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0