RÖSTA RÖSTA RÖSTA

rösta rött, grönt, blått, lila, orange, beige.
Vilken jävla färg ska man rösta på? Eller ja, vilket jävla parti?
jag kan inte ett skit om politik å jag har inte så stort intresse att just nu lära mig massa.
Dock måste jag lära mig lite, så jag vet vad jag ska rösta på, för blankt ska de ikke bli.
JAG, SANDRA MARIELLE JEMTÅ, SKA VARA MED OCH BESTÄMMA.

För övrigt, de va ju första dan i skolan nu, skoj va?
Ja kom in i klassrummet med öppna armar å skrek I'M BACK!
Det var ju så tyst där inne så jag trodde inte de va nån där?, men de vare.
fullt med ettor. Långhåriga, blonda, brunetter å lite rö-dassiga tjejer med stora kläder.
Tjena brudar, typ.
Ja kan ju inte påstå att deras blickar mot mig var så vänliga =( buhu. ÄSH DÅ.
men dom kanske e snälla? Inte vet jag lixxom.
jag fick iaf se mitt shema.De e så rörigt i mitt huvve nu bara för jag redan gjort allt, suck. Men de måste ja ju leva me. Jag kommer iaf va ledig alla onsdagar då vi egentligen har prektik å istället ha praktik på loven i stlm. AWESOME! Då har jag en bra andledning till att ja måste va i sthlm hela loven ^^, Massne + Praktik
Nu ska ja käka quinoa sallad med mor å far, sen kommer farmor å farfar hit :)
dock e ja as trött, så kanske sova runt 9 idag? Efter idol.
Nu ; Playa Del Sol

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Du är djurvän, rösta rödgrönt! Jens Holm (Vänsterpartiet) brinner för djuren, medan Alliansen inte låtsas om debatten och röstade FÖR pälsindustrin. Dom rödgröna vill förbjuda den.

2010-09-15 @ 19:31:39
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Malln

Snygging ! saknar dig min lilla bajs<3

2010-09-15 @ 21:27:57
Postat av: i

snööööggg du är i håret ;)

Snart kommer du hit och då ska du bli fucked up igen ;)

nu har jag också en blogg:D höhö

2010-09-16 @ 13:01:54
URL: http://idamedin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0