MER SKOR TILL FOLKET!

va ju som sagt in på stan för å kolla på ett par pjukks som mamma inte visste om hon skulle köpa eller inte. Å jag, så bortskämd snorvalpig som ja e fick ju SÅKLART också ett par skor, jag e inte förvänad precis.. huhu.
Dojjer som ja ska ha mellan hösten å vintern, fattaru? Dom e ju för varma nu eftersom dom e fodrade å för kalla för vinterdojjer. Så perfekt mellanting!
Dom e mer coola än snygga. Men i like it! Å dom e hothot på.
Ska nog tjecka lite mer va ja har för skor att välja på i höst. Ska nog försöka använda mina mördar dojjer lite mer, för jag bara älskar dom ju!

Kommentarer
Postat av: Roxy fantabulous

ok.. Lycka till med klanen då.

2010-09-13 @ 21:46:05
URL: http://roxaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0