Lite mer om min goa resa

- Masken - han måste vi berätta om, eller hur Denize?. Det var iaf en grek som höll till vid ett fast food place brevi vårt hotell som alltid kollade på mig å snuskade sig. Gjorde pussmunnar å tog sig på magen osv. Jag uppmuntrade honom inte, ikke sa nikke, men hanfortsatte. Jag måste ju tilllägga att de äckliga med Masken va att han hade ett porslinsöga typ. De va iaf vitt med en as liten pupill, som på en orm!  Å varför han kallas masken nu, de e en annan historia ;)
- Lee - Lee var en as snäll inkastare som man inte kan glömma! Han flirtade lite med Olivia som flirtade tillbaka. Varje kväll när hon va full så börja hon prata om att hon bara ville ha Lee. haha:D Men sen en kväll fick vi veta att han hade tjej, å då vart vi irreterade. Så kvällen efter på McDonalds så gick jag fram till han å hans tjej, så frågade jag Lee:
"are u shore u got a girlfriend?"
"yes?"svarade han.
"BUT U KISSED ME YESTERDAY!!"
"No sandra, i gave u a shot"
Så gick ja.  Varför jag ljög å gjorde så kan man ju undra, eller ja.. de va ju självklart för att göra hans tjej sur. HEHEHEHEH
Ida & Lee
- Olivia, the but cutter - Självklart, bara sjäälvklart ska något gå åt helvete första kvällen. Olivia, våran stjärna sätter sig i trasigt glas. Å jag kan ju säga, man ska va gla för att de inte kom IN I RÖVEN, för de va nära! Hon fick djupa sår på benen å röven. Gött säger vi, ikke.  Jag fick gå på en resturang å hämta servetter medans alla pillade glas. Dom som jobba där sa att hon borde gå till sjukan. men de sket ju vi i, de va ju bara lite glas? haha.
- apollo stranden till 7 - Jag & Ida vart kvar på bargatan när alla andra gick hem. Vi hade det trevligt! Eller hade vi ida? Vi började låssas bråka bland alla å killar vi pratat med började sära på oss. Sen gick vi glatt där ifrån typ.  Vi lurade även två greker att vi var lebb så vi fick en 2 liters drink av dom.
Vi letade oss till Apollostranden där vi aldrig vart förr å badade lite. Sen gick vi hem.
3 Hundar förljde efter oss å ja ville inte jaga bort dom så ida sa att jag skulle gå före så hon skulle få bort dom. mitt svar på det var;
"Ida, vad ska du göra? Ska du stampa på dom?"
OFC NOT!  Jag gick iaf in på en butik med några cent å frågade om dom hade gammal mat jag kunde få köpa för att mata hundarna. När dom sa nej vart jag aaarg!
men gick iaf in på en annan affär å köpte skinka till dom. Sen sprang vi hem.

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Haha, schyst mot han och hans tjej xD

2010-09-14 @ 21:22:10
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0