För personligt, men jag e less!

Innan ja går ut måste jag yttra mig om en sak.
jag e så jävla less på att folk inte kan tänka sig hur det är att ha ett annat liv.
Ett liv som man vill komma ur. & att folket omkring inte har nån jävla hänsyn alls till det, det tycker jag fan e as sorgligt. Tänk innan ni pratar. och OM nån säger till, jamen be om ursäkt då för fan! För en liten kommentar, ett litet ord kan förstora en hel dag för en annan. Det kan förstöra ett psyke som man byggt upp så jävla länge, som DU just DU sabbar för personen igen.
jag kanske inte är där jag var förr. men jag har det så jävla lätt till att snubbla tillbaka.
Mitt psyke krymper fan å jag tror mindre och mindre på mig själv. & jag är inte stark, jag är inte det utan de personer som betyder mest för mig. Så jag kan inte klara detta lika bra som förr.
Så jag ber er. Håll bara käften. Nu e jag så less å skiter i att jag skriver för personligt här..
men jag e bara för less..

Kommentarer
Postat av: denize

bra att du säger till lille plupp! Men du har missuppfattat en sak... DU är visst stark!!

2010-09-29 @ 09:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0