This is my life my friend.. lalalaaa!

jag lever ett riktigt jävla skandal liv just nu. Tänk om jag vart känd å alla hade koll på mitt liv? Då skulle jag inte leva just nu tror ja, för allt som jag e me om skulle så på första sidorna.
Oh i'm happy.. Glá att man inte e kändis!!
A, i alla fall. När allt e skit ni vet, så vill man ju ligga i sin pojkväns famn eller bara spendera tid med sin bästa vän? Eller så kan man göra som jag oftast gör, isolerar mig i mitt rum å bara ligger i sängen.
Så ja fick mitt lilla ryck å gjorde en dum dum sak, som e as as bra , (haha).  Jag åkte till sthlm för att verkligheten ska bli bra! Jag överraskade min mathias, å sen Denize också. Å jag kan säga, att nu har jag sovit bra för första gången på länge, i alla fall på en vecka.
Sen nästa vecka blire massa praktik, känns så jävla skönt att få göra något man älskar!
Vara nära sin bästa vän & pojkvän. Nu fattas bara mamma pappa bror å nalle katten.
Just nu kan jag inte göra så mycket åt saken.
Jag kan inte heller göööra något alls! För jag e sjuk, ett plus i kanten va?
Hostar som en gammal gubbe som rökt i 50 år.. snorar som en rumpnisse i skogen utan skor
och är slut i kroppen som en ångestfylld människa som inte får sova.
Så DET HÄR e mitt liv nu;
Sängen, datorn, grey´s anatomy, daim, cola, julmust & en tuggad utspottad macka. ♥Fresh♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0